måndag 18 oktober 2010

18 Oktober

Hello!
Kom just hem från jobbet och ska alldeles strax börja med maten. Men ska hinna skriva några rader först :)

Sitter här och gosar med Alfred, våran supermysiga katt som ska flytta med oss till huset, hoppas han kommer att gilla stället:)
Ikväll ska jag försöka måla färdigt en byrå som jag fick av Rickard och Lena. Den har varit rosa och jag håller nu på att måla den antikvit. Ska kanske även köpa ett par nya knoppar till den. Såg ett par jätte fina i en inredningsbutik i Umeå. Så nästa gång jag far dit så får jag gå in och kika :)

Vad händer annars då? Jag och Samme köpte ett Nintendo Wii förra veckan, och hela Mario-paketet nästan. Så där har jag suttit som fastklistrad i helgen. Jätte kul är det verkligen, särskilt Mariokart! :D

Now it’s time for food, hade hej!

CSC_0102 DSC_0002

Såhär ser Alfred ut för er som inte sett han:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något på hjärtat? ♥