tisdag 26 oktober 2010

Halloweenutstyrsel på G

Var ju på IKEA i helgen och shoppade gärnet! Alla våra varor rymdes inte ens på ett kvitto, så jag fick betala 2 ggr, hehe.
Kassörskan: Ursäkta, du måste komma och betala nu, det ryms inte mer än 99 varor på ett kvitto.
Haha! Vi fick iallafall våran säng, sen köpte vi bl a, en kökslampa, och massa kökstillbehör, kuddar m.m.. Men sen när vi kom till blommorna och växterna var alla så less så jag fick inte köpa några, inte heller något julpynt till våran julgran :/ Fast det rymdes inte heller i våra vagnar, Dom var verkligen proppade. Hoppas jag och Regina kommer oss iväg en sväng lite senare, kanske i slutet av november eller så, det skulle vara kul!

Ikväll så jag jag klurat lite på min utstyrsel till halloween, Det blir party på lördag, hoppas att det blir skoj och mycket folk! Är jätte peppad!

DSC_0080  DSC_0078

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något på hjärtat? ♥