söndag 17 oktober 2010

Tjohoo!

Hej!

Ska ju försöka börja blogga nu igen, hoppas att det håller i sig!
Kan ju berätta att jag och Samme ska flytta in i ett hus, och att det inte är länge kvar nu, typ 2 veckor. Så jag tänkte att jag kunde blogga om vad som händer i huset och lite runt det, men även vad jag annars gör på dagarna. Men i början av november kommer nog inläggen att till största del handla om huset :) Det kommer att bli både ombyggnationer och renoveringar, sen även tapetseringar såklart!

Har en massa saker att skriva om, men vill inte ta allt nu för då skulle det bli ett sånt långt och tråkigt inlägg, så det får komma lite senare. Så jag kan lägga in några bilder från vad vi har gjort idag istället, ni ser nog vad vi gjorde :)

DSC_0010 (2)DSC_0015DSC_0014 (2) 

 DSC_0023 DSC_0026DSC_0027

Kul var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du något på hjärtat? ♥